Visit:-

Feb 17, 2010

Adnan Sempit & Samseng Jalanan V3 - Siapa Tiru Siapa ?

OhJobs : Info Kerja Anda

Assalamualaikum..

Memang tak dapat dinafikan lagi,kite orang memang minat dalam permotoran nie..jadi kalau ada filem tentang permotoran nie memang kite orang support..Nak dijadikan cerita,Farid Kamil ada bagitau tentang cerita Adnan Sempit dipertengahan babaknya adalah Samseng Jalanan V3 yang diolah..nie kenyataan beliau..

Salam semua para sahabat... dukacita, apabila harta intelek saya diciplak...
Rempit V3 menjalankan shooting pada bulan Disember 2008, atas sebab2 tertentu Rempit V3 diharamkan tayangannya. Pelbagai usaha digerak akhirnya lulus dan akan ditayangkan pada 11 March 2010 ini dengan menggunakan tajuk "V3 Samseng Jalanan".

Adnan Sempit menjalankan shooting pada bulan Julai 2009.. Saya ada menonton Adnan Sempit, apa yang saya boleh cakap adalah hanya pada MULA dan AKHIR cerita itu adalah Adnan Sempit... Di TENGAH2 cerita itu ianya adalah V3 Samseng Jalanan yang telah diolah...

Kenyataan ini bertujuan mengelakkan kekeliruan penonton yang telah menonton Adnan Sempit dari menilai persamaan yang ada apabila V3 Samseng Jalanan ditayangkan kelak.
Kerja pihak - pihak tertentu yang licik mencipta peluang atas idea orang lain yang disekat, saya ucapkan 'Good Luck'...


Pape pon..kite orang tunggu Samseng Jalanan V3..Adnan Sempit mmg tak dinafikan mmg best gile..aku dua kali gi tgk..hehehhee..

ok..wa tunggu lu Samseng Jalanan V3




No comments:

Post a Comment

Takkan Tgk Jer Kot?Comment Sket..